JAK TO U NÁS FUNGUJE?

JEDNODUŠE :-)

 

1. Vyberte si hru z naší aktuální nabídky. 

Veškeré produkty, které nabízíme, máme skladem. Klíče dostanete téměř ihned po připsání platby. 

2. Vložte vybrané hry do košíku a postupujte dále, náš systém Vás bude navádět sám.
 
3. Volba dopravy a platby

V tuto chvíli nabízíme pouze platbu převodem na účet. Do budoucna platební metody určitě rozšíříme. Vzhledem k tomu, že nabízíme pouze elektronické licence, neposíláme nic poštou či na dobírku. Elektronická licence Vám přijde na email v podobě aktivačního klíče. Jak klíč použít se dozvíte zde.

4. Potvrzení objednávky

Po provedení objednávky Vám na email přijde potvrzení a platební údaje. Jako variabilní symbol uveďte vždy číslo objednávky. 

5. Kdy dostanete klíč ke hře? 

V tuto chvíli nabízíme pouze platby převodem. Převedení peněz na náš účet trvá zhruba 1-2 pracovní dny. Záleží jakou banku máte a v jakém čase se platba realizuje. Po připsání platby na náš účet zasíláme herní aktivační klíč. 


6. Klíč poté aktivujte na dané službě, pro kterou je hra určena (Steam, Origin, atp.)


Informaci o tom, pro kterou platformu je hra určena, najdete vždy v popisu u jednotlivé hry. 
Jednotlivé návody naleznete zde.

7. Co dělat, když neobdržím klíč? 

Pokud ani do 7 dnů od provedení platby klíč neobdržíte, kontaktujte nás na našem emailu či telefonicky. Platba se nemusela automaticky spárovat s objednávkou a klíč Vám nebyl doručen. Nicméně vše se pokusíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší největší spokojenosti. 

8. Co dělat, když mi klíč nefunguje?

V první řadě se podívejte, zda aktivujete klíč na správné platformě. Každá hra má ve svém popisu na jakou platformu je určená např. STEAM, ORIGIN atd. Zkontrolujte, zda postupujete přesně návodu zde. Pokud děláte vše správě a i tak klíč nefunguje, zašlete nám číslo objednávky a printscreen (fotografii) obrazovky s vypsanou chybou. Co nejrychleji prozkoumáme, kde je problém a pomůžeme Vám problém vyřešit.